
Την αντίδραση των eDreams ODIGEO, Airbnb, Booking.com και Expedia Group πυροδότησαν οι αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο η Google εμφανίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης για ταξίδια στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ).Πρόκειται για αλλαγές που δοκιμάζει ο τεχνολογικός γίγαντας εν όψει της απαγόρευσης της αυτοπροτίμησης που ξεκινά στις 7 Μαρτίου στο πλαίσιο μεταρρύθμισης ανταγωνισμού με το νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA).Ο DMA ορίζει ότι οι gatekeepers (θυρωροί) δεν μπορούν να προτιμούν οι ίδιοι τις υπηρεσίες τους, ανταγωνιζόμενοι παρόμοιες υπηρεσίες τρίτων.Σημαντικές ανησυχίες για τον ανταγωνισμό λιανικού εμπορίου σε ταξίδιαΣύμφωνα με τον συνασπισμό επι......
Δείτε το άρθρο στο HadNews
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου