
Κατά της Meta προσέφυγαν την Πέμπτη (29/2) ενώσεις καταναλωτών οκτώ ευρωπαϊκών χωρών, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, κατά του συστήματος συνδρομών επί πληρωμή που επέβαλε η Meta στο Facebook και το Instagram.
Το σύστημα αυτό, που δίνει τη δυνατότητα να μην γίνονται οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στόχος διαφημίσεων, μέσω πληρωμής, είναι «ένα προπέτασμα καπνού που προορίζεται για να αποσπάσει την προσοχή του καταναλωτή σε ό,τι αφορά την αθέμιτη επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του» σύμφωνα με τις οργανώσεις.Από το Νοέμβριο, η Meta προτείνει στους ευρωπαίους χρήστες του Facebook και του Instagram να επιλέξουν ανάμεσα ......
Δείτε το άρθρο στο HadNews
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου