Τι ενισχύει την αφοσίωση επισκεπτών στα ξενοδοχεία

Οι συναισθηματικές ανθρώπινες σχέσεις και όχι η επαναλαμβανόμενη αφοσίωση  με συναλλαγές είναι το ζητούμενο τα ξενοδοχεία, όπως προκύπτει από μια συζήτηση στο Διεθνές Φόρουμ Επενδύσεων Φιλοξενίας (IHIF) για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) στο Βερολίνο. Και ο τρόπος που μπορεί να επιτευχθεί είναι η προσφορά ποιοτικής βιωματικής φιλοξενίας σε ταξιδιώτες. «Αυτό δεν εξαρτάται από τις τιμές και την αλλαγή ορισμένων τάσεων», δήλωσε ο Antonio Gonzalez, διευθύνων σύμβουλος της Sunset Hospitality Group, μιας εταιρείας επενδύσεων και διαχείρισης με παρουσία σε 16 χώρες. Μαζί του συμφωνεί και ο Gregory Lanter, C......

Δείτε το άρθρο στο HadNews

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Retro Future World - 1950s Sci-Fi - 1950's Super Panavision 70 PART 3 #retrofuturism - Video

"Μαγνήτης" τουριστικών επενδύσεων οι Κυκλάδες

Μηδενικός συντελεστής ΦΠΑ για οικιακά φωτοβολταϊκά Ο ΣΕΦ ζητά εφαρμογή της σχετικής Κοινοτικής Οδηγίας