
Οι συναισθηματικές ανθρώπινες σχέσεις και όχι η επαναλαμβανόμενη αφοσίωση με συναλλαγές είναι το ζητούμενο τα ξενοδοχεία, όπως προκύπτει από μια συζήτηση στο Διεθνές Φόρουμ Επενδύσεων Φιλοξενίας (IHIF) για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) στο Βερολίνο. Και ο τρόπος που μπορεί να επιτευχθεί είναι η προσφορά ποιοτικής βιωματικής φιλοξενίας σε ταξιδιώτες.
«Αυτό δεν εξαρτάται από τις τιμές και την αλλαγή ορισμένων τάσεων», δήλωσε ο Antonio Gonzalez, διευθύνων σύμβουλος της Sunset Hospitality Group, μιας εταιρείας επενδύσεων και διαχείρισης με παρουσία σε 16 χώρες.
Μαζί του συμφωνεί και ο Gregory Lanter, C......
Δείτε το άρθρο στο HadNews
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου