
Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι αμερικανικές εταιρείες έχουν σχεδόν τριπλασιάσει τα έξοδά τους για influencers στο πλαίσιο των στρατηγικών τους marketing. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το ποσό αυτό έχει φτάσει τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η αναγνωρισμένη επιρροή των influencers έχει οδηγήσει τους πολιτικούς, όπως ο Ντόναλντ Τραμπ και η Kamala Harris, να εμπλέκονται με αυτούς προσπαθώντας να προσελκύσουν τους ψηφοφόρους τους μέσω αυτής της νέας τάσης.
Η Goldman Sachs αναφέρει ότι υπάρχουν πλέον πάνω από 50 εκατομμύρια influencers παγκοσμίως, με την ανάπτυξή τους να κυμαίνεται μεταξύ 10% και 20% ετησίως. Ειδικά η Generation Z στην Α......
Δείτε το άρθρο στο HadNews
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου